2013. január 14., hétfő

Chapter 4: The surprise

Miután felmentem a szobámba, a laptopommal együtt leültem az ablakomba. Felmentem twitterre, ahol szőke barátom a kiírásán akadt meg a szemem:
  Niall Horan @NiallOffical
  Basszus, nem tudok aludni, rohadtul félek! Az a film durva volt...
Mosolyogtam ezen a tweeten, és a következőt válaszoltam rá:
  Anne Smith @Anne_Smith
  @NiallOffical gyere át, ha annyira félsz :DD . Most egyszerre jelölt meg valaki az előbb említett személlyel. Ez történetesen a banda legidősebb tagja volt:
  Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson
  @Anne_Smith @NiallOffical engem kihagytok a buliból? :(
Louis kiírásán röhögtem magamban és azon, hogy kb 5 méterre vagyunk egymástól, de mégis twitteren beszélgetünk egymással. Majd mikor megláttam Liam kiírását, egyszerre válaszoltunk neki, teljesen véletlenül:
  Liam Payne @Real_Liam_Payne
  @Louis_Tomlinson @Anne_Smith @NiallOffical nem lenne egyszerűbb, ha egy szobában lennétek?
  @Real_Liam_Payne NEM!!
  @Louis_Tomlinson @Anne_Smith @NiallOffical Jól vaan, csak szerintem értelmesebb lenne, de ti tudjátok. Jó éjt.
  @Anne_Smith @NiallOffical Akkor hárman maradtunk?- Írt Louis nekünk.
  @Louis_Tomlinson @NiallOffical tényleg, Harry és Zayn hol van?- pötyögtem a gép billentyűzetén.
  @Louis_Tomlinson @Anne_Smith @NiallOffical itt vagyok.- kapcsolódott be a beszélgetésbe Hazza is.
  @Harry_Styles @Louis_Tomlinson @NiallOffical tényleg egyszerűbb lenne, ha átjönnétek. Gyertek hozzám!- írtam ki. A három fiú fogta magát és átjött a "szomszédba".
-Na, és mos mit csináljunk?- kérdeztem.
-Nézzünk meg egy vígjátékot.- válaszolta a erkély résztulajdonosa. (Értsd: Louis)
-Jó, és mit szeretnétek nézni? Most hagyom, hogy Niall válasszon.
-Jó, akkor a Pofa be!. Ezt fogjuk nézni.

Beraktuk a filmet, és nem sokára hangos nevetés töltötte be a szobámat. Niall a filmen nevetett, mi a filmen és Niall nevetésén. Még megnéztünk 2 filmet, de az utolsón már bealudtam, nem csoda, hiszen már hajnali 2 volt. A fiúk szerintem végignézték a filmet, de az után már ők is kidőltek. Reggel én ébredtem fel leghamarabb. Csodálkozva vettem észre, hogy Harry és Niall is a szobában van. Aztán leesett: hát tegnap a horror után megnéztünk még három filmet, de az utolsónál bealudtam. Aztán észrevettem magamon egy izmos kart. Hátrafordultam, ahol megláttam az éppen ébredező Louist. 
-Jó reggelt.- mosolyogtam rá a fiúra.
-Neked is.- ébredt fel a fiú.
-Elengednél? Lemennék reggelit csinálni.
-Na jó. De én is megyek.- vigyorodott el a fiú, amire a szívem gyorsabban kezdett verni. Miért? Hiszen elvileg szakítottunk már. Egyébként is haragszom rá. Vagy ez nem befolyásolja azt, hogy szeressük egymást? De ez hülyeség. A hírnevet választotta, nem engem. Aztán elhessegettem ezeket a gondolatokat, majd nekiálltam a nagy adag rántottának. 16 tojásból csináltam, és minden fiúnak a saját ízlésének megfelelően. Louisnak répásat, Niallnek nagy adagot, a többieknek csak egyszerűen baconöset.
-Hmm, milyen illatok... Csak nem rántotta?- érkezett meg a konyhába Niall.
-De, az.- mosolyogtam rá.- Ülj le, mindjárt viszem. Inni mit kérsz?
-Kösz, most semmit.- mondta a srác, miközben leült. Eléraktam a hatalmas adag rántottát. A következő, aki megjelent, az Loui volt.
-Enyém a répás?
-Persze, direkt neked csináltam.-nevettem, majd a maradék 3 fiú is megérkezett. Nekik is odaadtam a rántottát, majd én is leültem enni. Egyszer csak megszólalt Liam telefonja.
-Szia Paul!- köszönt bele.
-Jó, akkor mikor jössz?
-Akkor addigra elkészülünk.
-Helló!- tette le a telefont a fiú.
-Mit mondott Paul?- kérdezték tőle a fiúk.
-Ma fogja bemutatni az új stylistot. 11-re jön értünk.- Mivel befejezték a reggeli, ezért összeszedtem a tányérokat és elmosogattam. Azon gondolkoztam, hogy hogyan kéne kilógnom anélkül, hogy a fiúk megsejtenék a dolgot. Szerencsére rájöttem, így amikor végeztem, felöltöztem, és mivel hidegebb volt, mit előző nap, ezért egy fekete harisnyát, piros szoknyát, kék-fehér csíkos felsőt, egy barna csizmát és kabátot vettem fel, és kiegészítőként egy piros kistáskát kaptam a kezembe.


-Elmentem vásárolni!- kiáltottam a fiúknak.
-Szia!- köszöntek a fiúk. Amikor kilépetem a házból, megkönnyebülten sóhajtottam fel. Ez simábban ment, mint gondoltam. Hívtam egy taxit, és elmentem a fiúk próbahelyére. A menedzserrel, Paullal az ajtóban futottam össze.
-Szia Anne! Majd eligazítanak, én most megyek a fiúkért, remélem elkészültek.
-Szia Paul! Rendben, akkor nem tartalak fel.- Beléptem a hatalmas épületbe. Odamentem a recepciónál ülő nőhöz, és kedvesen megkérdeztem:
-Elnézést, meg tudná mondani, hogy merre találom a One Direction próbatermét?
-2. emelet, 214-es terem.
-Köszönöm!- mondtam, majd el is indultam. Lifttel mentem fel, majd hamar megtaláltam az előbb említett termet. A fiúk kb 10 perc múlva meg is érkeztek. Először csak hátulról láttak, de amikor megfordultam, leesett az álluk.
-Úristen!- kiáltottak fel egyszerre.- Komolyan te leszel a stylistunk? És ezt miért nem mondtad?
-Meglepetésnek szántam, de ahogy elnézem az arcotokat, simán megérte.- nevettem fel. Louis szeméből valami furát olvastam ki, és csillogott a szeme. Na, ezt most aztán rohadtul nem értem. Basszus, ugye nem szeretett újra belém? Most esett le. Én az exem előtt öltöztem tegnap! Hogy én mekkora hülye vagyok!
-Na, mi van, haver?- kérdezte Niall az épp merengő Louist.
-Ja, semmi.
-Gyerekek, akkor egypár tudnivaló: most a nyáron lesz egypár koncert, de egyébként teljesen szabadok vagytok. Majd szeptemberben lesz egy amerikai turné. De addig még van idő. Akkor most irány haza!- hadarta el Paul gyorsan a dolgokat.- Anne, elvigyünk?
-Igen, jó lenne.- fojtottam vissza a nevetésem.
-Jó, akkor hol rakjunk ki?
-A (fiúk címe)-nél, légy szíves.- vigyorgotam most már megállás nélkül.
-De az a fiúk címe!
-Igen, mert tegnap óta náluk lakom!- kacagtam.
-Így már minden világos!- nevetett mindenki.
-De ugye veszünk majd hazafele valami kaját?- kérdezte Niall, amire még jobban elkezdtünk nevetni.
-Persze, te éhenkórász!

2 megjegyzés: