2013. január 13., vasárnap

Chapter 3: The afternoon


* Louis szemszöge *

Amikor Anne belenézett a szemembe, értetlenséget olvastam ki a szeméből. Kíváncsi lettem volna, hogy mit nem ért. Egyébként teljesen lenyugodtam, és Nialltől is bocsánatot kellene kérnem.
-Bocsi Niall.- motyogtam.
-Semmi baj, haver.- vigyorgott, mikor felnéztem rá.- Anne, jó lesz így a szobád?-fordult a lány felé.
-Igen, köszi a segítséget. Átöltöznék valami lazábba, nem mennétek ki?
-De.
-Nem.- vágtuk rá Niallal egyszerre.
-Naa, menjetek már ki!- könyörgött Anne. Niall persze kiment, de én továbbra is az ágyon ültem.
-Jól van Tomlinson, te akartad.- vigyorodott el gonoszan. Lassan elkezdte levenni a pólóját, mire nagyot nyeltem. Behajolt a gardróbjába, és egy kék-fehér csíkos bikinit, egy lenge, sárga felsőt, egy másik rövidnadrágot, egy Superman-es sapit és egy kék flip-flop-ot halászott ki belőle.
Anne öltözéke :)

-Hát te még mindig itt vagy?- kérdezte tettetett felháborodással.
-Tőlem nem szabadulsz meg egykönnyen.- mondtam neki. Erre egy csábos mosollyal az arcán hátranyúlt a melltartója kapcsához, de hirtelen abbahagyta az előbbi műveletet, és a fürdőruhájával beszaladt a fürdőszobába. Bezárta az ajtót, de szerintem sejtette, hogy leskelődni fogok, ezért egy törülközőt akasztott a kilincsre.
-A fene egye meg.- morogtam.
-Mi az Louis, nem tudsz leskelődni?- kérdezte a fürdőszobából kilépő lány nevetve. Akkorát koppant az állam a földön, amikor megláttam, hogy szerintem betört a padló. Uramatyám! Sokkal csinosabb, mint 2 évvel ezelőtt, de már akkor sem volt csúnya. Igazából akkor is gyönyörű volt, nem értem, hogyan tudtam őt elengedni magamtól.
-Hahó, föld hívja Louist!- hadonászott a keze a szemem előtt.
-Jaj, bocsi, csak elbambultam.- vörösödtem el zavaromban.
-Hát azt látom!- kacagott azzal a csilingelő nevetésével.- De most már tényleg menj ki!
-Minek? Már úgyis fürdőruhában vagy!- kacérkodtam vele.
-Oké, te tudod!- erre direkt elkezdett úgy öltözködni, hogy csak rá tudjak figyelni. Na jó, ha most nem megyek ki, akkor itt helyben leteperem. Nem bírtam tovább, ezért felálltam és halál nyugodtan kisétáltam a szobából.
-Tudtam én, hogy puhány vagy!- kiáltott utánam, de a hangján hallottam, hogy alig bírja a nevetését visszafojtani. Lementem, és 4 kíváncsi szempárral találtam magam szembe.
-Mi van, lenyomtatok egy kört?- húzogatta Zayn a szemöldökét. Erre csak egy olyan 'kabbe' pillantást kapott válaszul, majd elmentem egy répáért a konyhába, és elkezdtem rágcsálni. Mire visszaértem, már Anne is ott volt.
-Mit csináljunk?
-Medencézzünk!
-Jóó!- kezdtünk el egyszerre Anne-el rohanni, majd ruhástul beleugrottunk a medencébe. A többiek is jöttek utánunk, és elkezdődött a vízi csata. Én Anne-el harcoltam. Egyszer nem figyeltem, és lenyomott a víz alá. A hátamra állt, így lent tudott a víz alatt tartani, de amikor már nem bírtam levegő nélkül, feljöttem a víz alól és ezáltal a lány leesett a hátamról. Ezután még szórakoztunk egy kicsit a vízben (nem kell egyből rosszra gondolni xD- szerk. megj.), de mivel kezdett hűvös lenni, ezért bementünk. Anne elment zuhanyozni, ahogy mindenki más is. Mire mindenki végzett, lehetett vagy fél 9.
-És most mit fogunk csinálni?
-Nézzünk horrort.- vigyorodtam el, abban reménykedve, hogy a lány még mindig félős, és az ölembe fog ugrani.
-Rendben, de én választok.- mosolyodott el gonoszan. Odament az igen nagy DVD-gyűjteményünkhöz, és kiválasztott egyet közölük. Mi sajnos nem láttuk, hogy mit választott, csak miután elindította a filmet.  A halálos hallgatást tette be. Mi ezt még nem láttuk, de szerintem ő sem. Mielőtt elindította volna, megkérdezte, hogy nem kéne-e popcorn és lötyi a filmhez, erre Zayn felállt, és hozott mind a kettőből mindenkinek. aztán indította csak el. Hát elég ijesztő egy film volt. Ám az egyetlen lány a házban meg sem rezzent egyszer sem.. Én bevallom, nem egyszer megijedtem, Niall néha egyenesen sikítozott, De Anne tényleg faarccal nézte végig az egész filmet. Ahogy elnézem a többieket, ők is féltek. Mikor vége lett, mindenki megkönnyebülten felsóhajtott és nyújtózkodott egy nagyot a másfél órás film után.

-Na, ez egy jó film volt. Én megyek aludni. Pá.- mondta a lány.
-Szia, jó éjt!- mondták a fiúk.
-Ha félnél éjszaka, nyugodtan bejöhetsz!- kiáltottam a lány után.
-Na, azt elfelejtheted Tommo!
-Amúgy szerintem ez egy rohadt ijesztő film volt.- mondta Liam.
-Szerintem is. De azt láttad, hogy Anne egyszer sem rezdült meg? Pedig régen nagyon beszari volt.
-Hát, ezek szerint bírja az ilyen filmeket.

2 megjegyzés: